Пошук

Про мене





Привіт усім!





Опис досвіду

Продуктивне навчання забезпечує засвоєння знань та умінь, володіючи якими випускники школи знаходять підґрунтя для подальшого життя. Тому я навчаючи дітей математики ставлю перед собою такі задачі:
       1)    Створення умов для розвитку та самореалізації учнів;
       2)    Задоволення запитів та потреб школяра;
             3)    Розвиток потреби у учнів поповнювати знання;
             4)    Засвоєння знань.

Для розв’язання цих задач дотримуюсь такиих правил:

       1) Головне не предмет математики, а особистість, яку виховуємо;
       2) Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов’язаною з вивченням предмета;
       3) Ставлю учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностей між фактами, що спостерігаються, 
            за наявними знаннями.
       4) Допомагаю учням оволодіти методами навчально-пізнавальної діяльності, навчаю вчитися.
       5) Привчаю учнів думати та діяти самостійно.
       6) Розвиваю мислення всебічним аналізом задачі, пізнавальні задачі розв’язую кількома способами.
       7) У процесі навчання обов’язково враховую індивідуальні особливості кожного учня, об’єдную в  диференційовані 
           підгрупи учнів з однаковими рівнем. 


            Мої принципи

            1. Творити добро, бо ти людина 
            2. Виростити власних дітей справжніми людьми.
            3. За будь-яких обставин пам’ятати про людську гідність та високу духовність
            4. Вчити дітей та навчатися у дітей.

            5. Кожне спілкування з дитиною повинно вселяти в неї радість та оптимізм. 






  Творчий звіт

Протягом атестаційного періоду я працювала над проблемою «Формування системних знань на уроках математики з метою активізації пізнавальної діяльності учнів»
Моє педагогічне кредо: справжній вчитель той, який уміє спуститися з висоти своїх знань до знань учня і разом з ним творити подвиги.
Розуміючи усю відповідальність за вирішення поставлених завдань перед учителем математики я як кожен вчитель замислююся про те як підвищити якість освіти, як зробити навчання доступним, цікавим, як сприяти кращому засвоєнню знань учнями.
Найголовнішою формою навчання завжди був урок – чітко продуманий, організований, цікавий, де кожен учень залучений до активної діяльності. Щоб підвищити ефективність уроку я вважаю за доцільне: 

- Зробити мету уроку метою учня

- Учити дитину позитивно ставитись до себе

- Створити атмосферу зацікавленості кожного учня, можливості реалізувати себе у навчанні.

Тому у своїй роботі я застосовую диференційований підхід до навчання, адже кожен учень повинен відчувати, що він «на щось здатний», що він може розв’язати ту чи іншу задачу, виконати певне завдання. Складаючи тестові завдання, завдання для самостійних чи контрольних робіт підбираю завдання різних рівнів складності, щоб забезпечити сприятливі умови для досягнення усіма учнями базового рівня підготовки, що сприяє Державному стандарту математичної освіти, а також засвоєння знань учнями, які проявляють інтерес до математики на більш високому рівні.
Готуючись до уроків творчо використовую додаткові джерела інформації, мережу інтернет. Щоб створити атмосферу зацікавленості на уроках застосовую інтерактивні методи навчання. На етапі актуалізації знань користуюсь технологією «мікрофон». Це дає можливість висловити власну думку чи позицію. На етапі засвоєння, закріплення знань користуюсь методом «робота в парах або в групах». Це дає можливість учням подумати, обмінятися ідеями, озвучити свої думки перед класом, що сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись.
До уроків я добираю вправи, що стимулюють пізнавальну активність учнів, при цьому даю можливість дітям вільно висловлювати свої припущення, аналізувати і відбирати правильні відповіді, головне не кінцева відповідь, а процес розумової роботи.
Пріоритетним напрямком у моїй роботі є розвиток логічного мислення та математичного мовлення.

Немає коментарів :

Дописати коментар